Kodėl jums turėtų rūpėti jūsų Etsy parduotuvės atsiliepimai
Atsiliepimai? Yra ar nėra - jokio skirtumo? Netiesa. Klientų atsiliepimai ('reviews') yra vienas iš reikšmingų faktorių, lemiančių jūsų Etsy parduotuvės sėkmę.
ETSY
Klientų atsiliepimai, priklausomai nuo verslo ar veiklos srities savininko požiūrio ir žinių gali būti sureikšminami skirtingai. Tiesa ta, kad nepriklausomai nuo platformos, kurioje vystomi pardavimai, atsiliepimai yra ypatingai svarbi verslo dalis. Etsy pardavimų platformoje klientų atsiliepimai ('reviews') lemia listingų rodomumą ir didesnį klientų pasitikėjimą jūsų verslu.
Tarkime, Etsy platformoje jūs prekiaujate namų dekoro detalėmis, turite virš 50 listingų, pora 'sales' ir nei vieno atsiliepimo. Toks parduotuvės vaizdas nebus patrauklus naujam organiškam pirkėjui. Niekas nenori "pirmas šokti su parašiutu iš lėktuvo". Atsiliepimai - tai pasitikėjimo ženklas. Bet ne tik.
Taigi, kodėl jums turėtų rūpėti jūsų Etsy parduotuvės klientų atsiliepimai? Kokią reikšmę jie teikia? Kodėl reikia dėl jų stengtis?
1. "Rožės žiedelis" kliento akiai ir "medus jo sielai", kitaip tariant, naujiems klientams smagu ir svarbu matyti kitų klientų atsiliepimus. Taip, jei jūsų listingai turės atsiliepimų, juos rodys po aktualiais listingais ir pskritai po kiekvienu listingu. Jei atsiliepimų nėra, bus parašyta "0 reviews". Hm, nefainai, tiesa?
Taip atrodys visi listingai, jei Etsy parduotuvė neturi nei vieno atsiliepimo:
O štai taip atrodys visi listingai, kai atsiliepimų yra:
Matote skirtumą? Aš irgi.
2. Atsiliepimai Etsy parduotuvėje tiesiogiai dalyvauja Etsy algoritme, nes jie gerina jūsų Etsy parduotuvės kokybės reitingą ir konkrečių listingų kokybės reitingą. O tai reiškia, kad tokius listingus Etsy rodys aukščiau paieškoje ir daugiau Etsy "feed" puslapiuose, Etsy naujienlaiškiuose ir pan.
Etsy tai daro, nes jiems yra aktualu rodyti tuos listingus, kurie yra labiausiai tikėtina, kad bus pastebėti, paspausti ir nupirkti. Logiška? Net labai! Etsy, kaip pardavimų platforma, yra didžiulis verslas, todėl ir algoritmai yra milžiniški - tokie, kurie geriausiai veiktų uždirbti pinigus, pirmiausiai pačiai Etsy kaip kompanijai. O jei Etsy verslininkas tai supras ir veiks išvien su šiom Etsy užmačiom, abiem pusėm bus gerai.
3. Gautus atsiliepimus galite naudoti marketingui socialiniuose tinkluose, savo svetainėje ir naujienlaiškiuose. Žinoma, pasirūpinkite, kad nebūtų matomi jokie asmens duomenys. Pirmą vardą tikrai galima palikti, bet daugiau - tik gavę kliento sutikimą.
Viskas aišku, atsiliepimų tikrai reikia. Bet ką daryti, jei Etsy parduotuvė yra visiškai nauja ar klientai tiesiog vengia palikti atsiliepimus?
Kaip gauti pirmuosius atsiliepimus Etsy parduotuvėje?
pirmieji pardavimai atneš ir pirmuosius atsiliepimus, jei jūsų pirmaisiais klientais taps jūsų artimieji, draugai, kolegos ir pan.: paprašykite paslaugos, paramos jūsų naujai Etsy parduotuvei, o tada - nuoširdaus atsiliepimo, nupirkus ir gavus daiktą.
su organiškais pardavimais šiek tiek sunkiau, nes tiesiogiai prašyti atsiliepimų per Etsy negalima, tačiau tikrai galima užsiminti, kad "I would appreciate your kind review or a message when you receive your order. It means a lot to me." ar kažkaip panašiai, kai siunčiate klientui žinutę, jog jo užsakymas yra jau pakeliui.
siunčiant fizinį produktą, ant padėkos kortelės drąsiai galite palikti žinutę su priminimu dėl atsiliepimo.
jei produktas digital, taikyti reiktų tą patį, ne tiesioginį prašymą, padėkos ir informacijos žinutėje.
jei turite aktyvų profilį soc. medijose, galite paskelbti, kad kas mėnesį trauksite burtus ir vienam iš pirkėjų palikusių atsiliepimą Etsy'je, ką nors padovanosite. Jei turite digital produktą, galite visiems palikusiems atsiliepimą ką nors padovanoti.
ar dar sugalvoti kokią mandrybę.
Ir dar ne viskas.
Keli naudingi patarimai geriems Etsy atsiliepimams.
Tam, kad gautumėte gerus atsiliepimus, jūsų produktas turi būti:
maksimaliai kokybiškas,
maksimaliai atitinkantis nuotraukas ir aprašymą,
maksimaliai gražiai supakuotas,
Taip pat:
laiku ir kaip įmanoma greičiau atsakykite į kliento žinutes (jei jums rašo),
būkite super malonūs ir paslaugūs,
jei produktas pakankamai brangus, galite įdėti mini dovanėlę (nepamirškite jos įskaičiuoti į produkto kainodarą arba konstatuokite sau kaip klientui suteiktą nuolaidą).
Kol kas tiek, tikiuosi, buvo naudinga.
O jei mažoka ir norit daugiau, kviečiu žvilgtelti į mano Etsy kursą, kuriame apie Etsy sužinosite nuo A iki Z, žingsnis po žingsnio susitvarkysite savo Etsy parduotuvę ir pradėsite džiaugtis pirmaisiais, o po to augančiais, pardavimais.
NERINGA
Gyvenu gerai, bet Noriu daugiau